Klantenservice
Contact Regenesis Magnesium en wij zullen ons uiterste best doen om je zo snel en goed als mogelijk van dienst te zijn.
Heb je een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling, dan kun je dit via volgend contactformulier melden of bellen via
ons telefoonnummer + 31 (0)30 77 400 88.
Gebruik je ons contactformulier? Wij zullen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je opnemen.
Bij voorkeur verstuur je je vraag/klacht via onderstaand formulier.
Je ontvangt dan direct een bevestiging per mail dat wij je vraag/klacht ontvangen hebben.
Contact magnesium therapeut.
Heb je een vraag over het gebruik en toepassing van magnesium?
Voordat je ons een email stuurt met een vraag over magnesium lees eerst even de veelgestelde vragen. Wellicht staat je antwoord daar al.
Stel je vragen via het contact formulier of bel op dinsdag of donderdag.
Tel: + 31 (0)30 77 400 88, alleen op dinsdagmiddag en donderdagmiddag van 13:30 - 16:30.
Regenesis magnesium adresgegevens:
Locatie
Ré-genesis Magnesium,
Apolloweg 282, 8239 DB - Lelystad – Nederland
Telefoon: + 31 (0)30 77 400 88
Afhalen bestelling
Woon je dichtbij of wil je de producten zelf afhalen?
Dat kan, bel wel eerst even zodat wij de order klaar kunnen zetten.
Afhalen: op werkdagen van 10:00-12:00 en van 14:00 -16:00
Betaling a contant of pinnen.
Informatie webshop
Betalingsmogelijkheden
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Levering verloopt via pakketbezorgen van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@regenesis-magnesium.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze pagina.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat (product ongeopend) aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via bovenstaand contact formulier.
Download hieronder het herroepingsformulier.